wanted HR29

Any comments, questions, stories about HR 29, this is the right place.

wanted HR29

Postby vlinder » Wed Feb 06, 2019 10:05 pm

Hello,

Search HR29 to buy with 5 beds

Regards
jürgen

Re: wanted HR29

Postby sochin » Sat Mar 02, 2019 9:16 am

Hi Jürgen,
I was searching for a HR29 last year and have seen about seven at all until I decided.
One of the best was the HR29 From Mr. Müller in Berlin at the lake Stößensee.
I was in a very good condition and it is a 1990+ 29er with 5 berths.
That was the reason for us, not to choose his...
The price last year for HR29er year 1990 was around 38TEUR, when in good conditions.
Unfortunately I do not have the contact data with me, but it was the only 29er in Berlin.
Greetings from Belgium,
Sascha

Re: wanted HR29

Postby vlinder » Sat Mar 02, 2019 12:19 pm

AdminKSys wrote:Hi Jürgen,
I was searching for a HR29 last year and have seen about seven at all until I decided.
One of the best was the HR29 From Mr. Müller in Berlin at the lake Stößensee.
I was in a very good condition and it is a 1990+ 29er with 5 berths.
That was the reason for us, not to choose his...
The price last year for HR29er year 1990 was around 38TEUR, when in good conditions.
Unfortunately I do not have the contact data with me, but it was the only 29er in Berlin.
Greetings from Belgium,
Sascha

Hallo Sascha,
fand diesen Deinen Beitrag erst jetzt eben. Bin nicht so ein großer Held im Zurechfinden auf Foren....
Ja,in Berlin gab es einige. Zu einem Herrn Buchholz hatte ich Kontakt und zum Makler Jop. beide schnell verkauft und es gab wohl noch ein paar....
Habe aber wie schon gesgt, vorige Woche eine gekauft,die ich letzten sommer bereits besichtigt hatte. War aber noch im Zweifel wegen der etwas höher gezogenen Schotts (oder wie ist der Plural?) bei Pantry und Hundekoje. Es ist ein Exemplar von des Engl. marine Yachtclub Kiel.
Insofern bin ich da also eingedeckt. Wollte nicht länger warten auf ein mir mehr zusagermndes Exemplar,weil die Wahrscheinlichkeit bei "Problemen" mit Teakdeck und/oder Maschine doch immer höher wird jund dann liegen die womöglich an Ostsee oder Skandinavien.

Bis dahin

Gruß
jürgen

Return to General HR 29 discussion